000 | 01371nam a2200253 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 250614s20112012sp ||||c |||| ||| ||glg d | ||
017 | _aVG 7-2012 | ||
020 | _a9788499142982 | ||
080 | _a82-NG | ||
100 |
_aFaruña, Anxo _eaut _9296942 |
||
245 |
_aA chave da Atlántida _c/ Anxo Fariña |
||
250 | _a2ª ed | ||
260 |
_aVigo _b: Xerais _c, 2012 |
||
300 |
_a152 p _b: il.col _c; 19 cm |
||
490 | _aMerlín, 216 | ||
500 | _aPremio Merlín 2011 | ||
520 | 3 | _aOs científicos do «Proxecto Prometeo» crearon A-cero, un ser humano artificial. Un proxecto científico que os bioenxeñeiros da empresa Biomorph desenvolveron a partir da lectura duns pergamiños atopados na fosa Kermadec, cando indagaban sobre a cidade asolagada da Atlántida. Aqueles pergamiños, redactados nunha lingua descoñecida, deixaban ver uns planos nos que se identificaban segredos ocultos, capaces de construír un novo futuro para a ciencia e para a humanidade. A fuxida de A-cero e o seu encontro con Eva e o seu tío Fran desencadeará a busca da chave que permita entrar na Atlántida, unha civilización en estado de hibernación, á que semella poder accederse dende as viguesas illas Cíes. | |
521 | _aPRI34 | ||
650 |
_aCiencia ficción _9296943 |
||
650 |
_aMitos _945072 |
||
650 |
_aRobótica _91722 |
||
700 |
_aFariña, Anxo _eill _91214 |